FAQ

paczki

Dowiedz się więcej
o Nowej Paczce Korzyści.

Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi,
zadzwoń
801 333 444
lub (+48) 43 842 06 00 (z telefonów komórkowych).

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Co to jest Paczka Korzyści?

To innowacyjne rozwiązanie Poczty Polskiej dla wszystkich firm wysyłających małą lub średnią liczbę przesyłek. Pakiety PACZKA umożliwiają korzystanie z oferty Poczty Polskiej w atrakcyjnych cenach. Każdy pakiet Paczki Korzyści to przedpłacone 10 nadań w usłudze pocztowej PACZKA48 z gwarantowanym terminem dostarczenia D+2 (doręczenie w ciągu 2 dni roboczych pod warunkiem nadania do godziny 15.00 lub w placówce przyjaznej eCOMMERCE).


2. Czy mogę zamówić więcej niż jeden Pakiet PACZKA?

Tak. Za jednym razem można zamówić dowolną liczbę pakietów – każdy obejmujący 10 nadań. Im więcej pakietów, tym niższa cena!


3. Po jakim czasie od momentu złożenia zamówienia mogę rozpocząć nadawanie przesyłek?

Nadawanie można rozpocząć następnego dnia po otrzymaniu e-maila aktywacyjnego. Moment aktywacji uzależniony jest od szybkości opłacenia pakietu/pakietów.


4. Jakie są maksymalne wymiary i masa przesyłek w usłudze Paczka Korzyści?

Minimalny wymiar: 10 cm x 16 cm strona adresowa – także dla rulonu

Maksymalny wymiar: (dł. + szer. + wys.) =< 250 cm, przy czym dł. maks. = 157,5 cm Maksymalna waga: 5 kg lub 30 kg (przy zamówieniu za pośrednictwem Infolinii).


5. Jakie są ceny pakietów?

Pakiet PACZKA Pakiet 0-5 kg Pakiet 0-30 kg*
Poz. 1-5 pakietów 6-9 pakietów 10+ pakietów 1+ pakietów
Liczba przesyłek wpakiecie (szt.) 10 10 10 10
1 Cena pakietu Standard(zł netto) 109,90 zł 104,90 zł 99,90 zł 199,90 zł
2 Cena pakietu Pobranie(zł netto) 138,80 zł 133,80 zł 128,80 zł 228,80 zł
3 3 Cena pakietu Odbiór w Punkcie (zł netto) 89,60 zł 84,60 zł 79,60 zł 179,60 zł
4 Cena pakietu Pobranie +Odbiór w Punkcie (zł netto) 118,50 zł 113,50 zł 108,50 zł 208,50 zł
5 Zwrot przesyłki do Nadawcy w ramach Pakietu PACZKA Płatność uiszczana przez Nadawcę zgodnie z Cennikiem opłat za świadczenie niepowszechnych usług pocztowych Paczka EKSTRA24, PACZKA24, PACZKA48 w obrocie krajowym dla klienta indywidualnego w zakresie dot. usługi PACZKA48.
*Pakiety o masie 0-30 kg dostępne są tylko za pośrednictwem Infolinii.

6. Jaki jest okres ważności pakietu w Paczce Korzyści?

30 dni kalendarzowych.


7. Co się dzieje z nadaniami, które nie zostały wykorzystane w okresie ważności danego pakietu?

Po upływie okresu ważności danego pakietu niewykorzystane nadania przepadają. Jeśli przed upływem okresu ważności pakietu Klient zamówi kolejny pakiet, wtedy może wykorzystać również nadania z poprzedniego pakietu. Warunkiem przedłużenia ważności Pakietu PACZKA jest zaksięgowanie przez Pocztę Polską wpłaty przed upływem końca ważności poprzedniego Pakietu. Polecamy w tej sytuacji płatność online, która jest szybsza niż przelew tradycyjny.


8. Kiedy rozpoczyna się odliczanie okresu ważności mojego pakietu?

W kolejnym dniu po dacie otrzymania e-maila aktywacyjnego.


9. W jaki sposób nadawane są paczki w ramach pakietów Paczki Korzyści?

Przesyłki muszą być nadawane przy pomocy platformy on-line – Elektronicznego Nadawcy Poczty Polskiej.


10. Jak korzystać z Elektronicznego Nadawcy?

Instrukcja korzystania z Elektronicznego Nadawcy znajduje się na stronie https://enadawca.pocztapolska.pl/ w zakładce DLA BIZNESU


11. Gdzie mogę nadawać przesyłki z mojego pakietu Paczki Korzyści?

Wypełniając internetowy formularz zamówienia, należy wskazać placówkę, w której będą nadawane przesyłki w ramach pakietu. Można wybrać dowolną placówkę – także placówkę przyjazną eCOMMERCE z wydłużonymi godzinami przyjmowania przesyłek (łatwo odszukać takie punkty w naszej wyszukiwarce >)


12. Jak mogę zamówić pakiet Paczki Korzyści?

Zamówienie można składać online całodobowo na stronie www.paczkakorzysci.pl oraz telefonicznie, w dni robocze, w godz. 08.00-20.00, pod numerem Infolinii 801 333 444, (+48) 43 842 06 00 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy)


13. Czy w ramach pakietów Paczki Korzyści można korzystać z usług dodatkowych?

Tak. Dla przesyłek nadawanych w pakietach Paczki Korzyści dostępne są opcje „Pobranie” i „Odbiór w punkcie” oraz „Pobranie i Odbiór w Punkcie”.


14. Czy mogę zamówić nowy pakiet, jeśli posiadam już inny, wciąż aktywny?

Tak.


15. Czy w cenie usługi Paczka Korzyści jest zawarte opakowanie?

Nie. Przesyłki można nadawać wyłącznie we własnych opakowaniach.


16. Czy jest możliwość przedłużenia okresu ważności pakietu w Paczce Korzyści?

Tak, jeśli przed upływem okresu ważności pakietu Klient zamówi kolejny. Wtedy okres ważności pierwszego pakietu wydłuża się do końca okresu ważności nowego Pakietu PACZKA.


17. Ile mam czasu na dokonanie wpłaty za mój pakiet w usłudze Paczka Korzyści?

7 dni od złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.


18. Nie prowadzę firmy, czy mimo to mogę zamówić Paczkę Korzyści?

Nie. Oferta nie jest przeznaczona dla konsumentów w rozumieniu Ustawy z dnia 23.04.1964 r.,
Kodeks cywilny, Art. 221.


19. Gdzie mogę sprawdzić stan wykorzystanych przesyłek?

Po zalogowaniu się na swoje konto w aplikacji Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>