FAQ

paczki

Dowiedz się więcej
o Nowej Paczce Korzyści.

Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi,
zadzwoń
801 333 444
lub (+48) 43 842 06 00 (z telefonów komórkowych).

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Co to jest Pakiet PACZKA?

To innowacyjne rozwiązanie Poczty Polskiej dla wszystkich osób lub firm wysyłających dużą liczbę przesyłek. Pakiety umożliwiają korzystanie z oferty Poczty Polskiej w atrakcyjnych cenach.

Pakiet PACZKA 100 dotyczy usługi pocztowej o nazwie PACZKA48 z gwarantowanym terminem dostarczenia D+2 (48h od dnia nadania), która jest dostępna jednorazowo jedynie dla nowych Klientów lub Klientów, którzy nie korzystali z usług paczkowych Poczty Polskiej przez minimum 6 miesięcy w ramach umowy.

Pakiety PACZKA 200, 400 i 600 również dotyczą usługi PACZKA48 jednak są dostępne dla każdego i można je kupować wielokrotnie.


2. Co oznaczają liczby w nazwach Pakietów?

Liczby przy Pakietach oznaczają liczbę nadań w cenie Pakietu i liczbę bezpłatnych opakowań, które można zamówić w ramach Pakietu.


3. Czy jako osoba prywatna (nieprowadząca działalności gospodarczej) mogę kupić Pakiet PACZKA?

Tak.


4. Po jakim czasie od momentu złożenia zamówienia mogę rozpocząć nadawanie przesyłek?

Nadawanie można rozpocząć następnego dnia po otrzymaniu e-maila aktywacyjnego. Moment aktywacji uzależniony jest od szybkości opłacenia Pakietu.


5. Czy dostanę bezpłatne opakowania?

Tak. W cenie Pakietu są bezpłatne opakowania w liczbie odpowiadającej liczbie nadań w Pakiecie.


6. Jakie opakowania są do wyboru?

Do wyboru są koperty bąbelkowe D/14, 3 rozmiary foliopaków (S-PAK 35×25 cm, M-PAK 42×32 cm, L-PAK 55×45 cm) i 4 rozmiary eleganckich pudełek (S-BOX 30x15x10 cm, M-BOX 35x25x12 cm, L-BOX 40x30x15 cm, XL-BOX 45x35x25 cm. W formularzu zamówienia można wskazać, ile opakowań danej wielkości chcemy otrzymać.


7. Czy w ramach jednego Pakietu mogę zamówić kilka rozmiarów opakowań?

Tak. W dowolnej konfiguracji, w liczbie nie przekraczającej sumy przewidzianej w ramach Pakietu (łącznie: 100, 200, 400 lub 600).


8. Jakie są maksymalne wymiary i masa przesyłek w Pakietach?

minimalny wymiar: 10 cm x 16 cm strona adresowa – także dla rulonu
maksymalny wymiar: (dł. + szer. + wys.) =< 250 cm przy czym dł. max = 157,5 cm
maksymalna waga: 30 kg


9. Jaki jest okres ważności Pakietu PACZKA?

90 dni kalendarzowych.


10. Co się dzieje z nadaniami, które nie zostały wykorzystane w okresie ważności Pakietu?

90 dni kalendarzowych. Po upływie okresu ważności Pakietu wszystkie niewykorzystane nadania nie będą już realizowane.


11. Kiedy rozpoczyna się odliczanie okresu ważności Pakietu PACZKA?

W kolejnym dniu po dacie otrzymania e-maila aktywacyjnego.


12. Czy można zamówić więcej niż jeden Pakiet?

Tak.


13. Czy można kilka razy zamówić Pakiet?

Pakiety PACZKA 200, 400 i 600 można zamawiać wielokrotnie. Jedynie Pakiet PACZKA 100 NA START można zamówić tylko jeden raz.
WAŻNE! Klienci uprawnieni do zakupu Pakietu PACZKA 100 NA START, a którzy zakupili Pakiet PACZKA 200, 400 lub 600, tracą możliwość zakupu Pakietu PACZKA 100 NA START.


14. W jaki sposób nadawane są paczki w ramach Pakietów PACZKA?

Przesyłki w ramach Pakietu PACZKA muszą być nadawane przy pomocy platformy on-line – Elektronicznego Nadawcy Poczty Polskiej.


15. Jak korzystać z Elektronicznego Nadawcy?

Instrukcja korzystania z Elektronicznego Nadawcy znajduje się na stronie https://e-nadawca.poczta-polska.pl/.


16. Gdzie mogę nadawać przesyłki w ramach Pakietu PACZKA?

Wypełniając internetowy formularz zamówienia należy wskazać placówkę, w której będą nadawane przesyłki w ramach Pakietu.


17. Jak mogę zamówić Pakiet PACZKA?

Klikając ZAMÓW na stronie www.paczkakorzysci.pl lub telefonicznie pod nr infolinii 801 333 444.


18. Czy w ramach Pakietu PACZKA można korzystać z usług dodatkowych?

Nie, w ramach Pakietu nie ma możliwości korzystania z usług dodatkowych dla przesyłek.


19. Czy do ceny Pakietu podanej na stronie www.paczkakorzysci.pl/
szczegoly-oferty będzie doliczony podatek VAT?

Tak. Do podanej ceny Pakietów zostanie doliczony podatek VAT (23%).


20. Czy mogę zamówić nowy Pakiet PACZKA jeśli posiadam już jakiś aktywny Pakiet PACZKA?

Tak. Jednak po zakupie Pakietu PACZKA 200, 400 lub 600 nie można już kupić Pakietu PACZKA 100 NA START.


21. Czy mogę nadawać przesyłki we własnych opakowaniach?

Tak.


22. Czy jest możliwość przedłużenia okresu ważności Pakietu PACZKA?

Tak, jeśli przed upływem okresu ważności Pakietu, Klient zamówi kolejny Pakiet. Wtedy okres ważności pierwszego Pakietu wydłuża się do okresu ważności nowego Pakietu.


23. Kiedy otrzymam opakowania?

Nie później niż dwa dni robocze po otrzymaniu e-maila aktywacyjnego.


24. Ile mam czasu na dokonanie wpłaty za Pakiet PACZKA?

7 dni od złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.


25. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Tak. Nasi Klienci mają prawo odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia aktywacji Pakietu PACZKA.


26. Gdzie mogę sprawdzić stan wykorzystanych przesyłek?

Po zalogowaniu się na konto w Elektronicznym Nadawcy Poczty Polskiej.


27. Na jaki adres wysłać pisemne odstąpienie od umowy?

Centrum Obsługi Finansowej
Wydział Koordynacji i Wsparcia Operacyjnego
Dział Contact Center, Poczta Polska S.A.
ul. Kolejowa 10, 98-300 Wieluń


 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>